toimistopalveluhenkilö pääkaupunkiseudulle

Julkaistu 16.10.2025

Etsimme aktiivista ja oma-aloitteista toimistopalvelutyöntekijää tukemaan asiakkaamme arjen sujuvuutta osana tiivistä tiimiä asiakasyrityksemme pääkonttorissa.

Työn kuvaus:

Tässä avoimessa tehtävässä yhdistyvät toimistopalvelut ja käytännön tekeminen. Tehtävä sopii henkilölle, joka viihtyy liikkeessä ja tarttuu toimeen hymyssä suin.

Tehtäviisi kuuluvat mm. saapuvien kuormien vastaanotto ja purku, postitustehtävät, hedelmä- ja muiden elintarviketoimitusten kuljetus kerroskeittiöihin, kahvin tarjoiluun liittyvät tehtävät, varastojen ylläpito, kalusteiden siirrot, tapahtumien järjestelyissä avustaminen, asiakaspalvelu pääaulassa ja henkilöstön palvelupisteissä, kulunvalvontajärjestelmän pääkäyttöön liittyvät tehtävät, intrasivujen ylläpito ja sisällöntuotanto, asiakkaiden valokuvaaminen ml. kuvien muokkaus sekä ID-korttien tulostaminen.

Tehtävässä menestyt, kun sinulla on hyvä fyysinen kunto, koska työ sisältää liikkumista sekä tavaroiden nostamista ja siirtämistä. Sinulla on asiakaspalveluhenkinen ja positiivinen asenne nopeastikin muuttuvissa tilanteissa. Tiimityöskentelytaitosi ovat hyvät ja sinulla yhteistyökykyinen ote arjen tekemiseen. Olet huolellinen ja oma-aloitteinen työtavoiltasi. IT-taitojen osalta pärjäät hallitsemalla yleisimmät toimisto-ohjelmistot.

Lisäksi katsomme eduksesi aiemman kokemuksen kulunvalvontajärjestelmien käytöstä, kokemuksen vastaavista toimistopalvelutehtävistä sekä B-ajokortin (joka ei kuitenkaan ole edellytys tehtävässä menestymiselle).

Tämä tehtävä tarjoaa monipuolisen ja vaihtelevan työpäivän osana asiakasyrityksen arkea. Jos nautit toiminnallisista tehtävistä ja erinomaisesta asiakaspalvelusta, saatat olla juuri etsimämme henkilö!

Tarjoamme sinulle vastuullisen ja monipuolisen roolin osana mukavaa ja rentoa työyhteisöä, jossa saat olla oma itsesi. Pääset työskentelemään huippuporukassa, joka huolehtii kattavasta perehdytyksestä ja tarjoaa tukea päivittäiseen työhösi – et jää yksin.

Menestyessäsi tehtävässä sinulla on mahdollisuus myös vaikuttaa omaan ansaintatasoosi. Lisäksi tarjoamme kilpailukykyiset henkilöstöedut, kuten tuen julkiseen työmatkaliikkumiseen.

Työ on kokoaikainen ja työajat sijoittuvat arkisin klo 7:30-16:30 välille työajan ollessa 37,5 h/vko.

Huom. Tehtävään valittavalle henkilölle tehdään toimeksiantomme edellyttämänä turvallisuusselvitys. Työsuhde alkaa hyväksytyn turvallisuusselvityksen jälkeen sopimuksen mukaan.

Hae rohkeasti tehtävää mahdollisimman pian. Mainitsethan tehtävää hakiessasi mitä tehtävää olet hakemassa.

Vaadittu kielitaito:

Suomi Erittäin hyvä

Englanti – Hyvä

Sijainti:

Espoo, Helsinki

Hakuaika päättyy:

7.11.2025

Hakuohjeet:

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV sähköpostilla rekrytointi@confide.fi.

Lisätietoja tehtävästä sinulle antaa Heli Rainos tiistaisin ja torstaisin klo 12-14, puh. 0400 138 698

Confide Toimitilapalvelut Oy

Kumpulantie 3, 00520 HELSINKI
020 755 8740
info@confide.fi

Confide Toimitilapalvelut Oy © 2024.  Tietosuojaseloste